بله، در صورتی که وضعیت فاکتور در حالت ثبت سفارش باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.
از طریق نشان حساب کاربری در بالای صفحه، وارد بخش ورود و ثبتنام شوید. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دکمه «ورود/ثبتنام» را کلیک کنید. پس از دریافت کد تایید، آن را در این بخش وارد کنید تا مراحل ورود و ثبتنام شما کامل شود.
برای انتخاب کالای مورد نظر، شما میتوانید از طریق جستجو در سایت یا نوار منو، به دستهبندی یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توضیحات معرفی محصول، نحوه مصرف و دیدگاههای کاربران میتوانند به شما برای انتخاب بهتر کالا کمک کنند، اما توجه فرمایید این توضیحات به معنی مشاوره خرید نیست. بهتر است کالا را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید.
برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا، روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش انتخاب آدرس و زمان تحویل هدایت میشوید. پس از تکمیل این بخش، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
روی نشان سبد خرید در بالای سایت کلیک کنید و وارد سبد خرید خود شوید. در انتهای لیست کالاهای موجود در سبد خریدتان، میتوانید کد تخفیف خود را وارد و روی گزینه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید. توجه داشته باشید برای بررسی کد باید وارد سایت شوید. در صورتی که شرایط استفاده از کد را داشته باشید و زمان آن منقضی نشده باشد، تخفیف یا هدیه مربوط به آن کد، بر روی فاکتور شما اعمال خواهد شد. در غیر این صورت، پیام خطای متناسب با آن را مشاهده خواهید کرد.
خرید حضوری در بیزما امکان پذیر نیست و صرفا بعد از ثبت سفارش در سایت به صورت حضوری سفارش خود را میتوانید دریافت نمائید.
برای دریافت حضوری سفارش کافیست در مرحله ثبت سفارش گزینه <تحویل حضوری> را انتخاب نمائید.
شما میتوانید با وارد کردن استان محل سکونت خود، نزدیکترین شهر به محل سکونت را انتخاب نمایید، در قسمت توضیحات آدرس کامل محل سکونت را درج کنید.
خیر، به دلیل تکمیل ظرفیت ارسال یا عدم امکان بستهبندی ، امکان ارسال در همان روز میسر نبوده و فقط طبق بازه نمایش داده شده در سایت که قابل انتخاب میباشد، ارسال انجام میگردد.
درج کد پستی در زمان ثبت آدرس الزامی نمی باشد. اما بهتر است برای دریافت سریع تر سفارش خود کد پستی صحیح خود را وارد نمائید.
پس از ورود به سایت بیزما، از طریق بخش جستجو در نوار بالای سایت یا از طریق نمایش لیست برندها در منوی سایت، برند مورد نظر خود را جستجو کنید. یا از طریق نوار پایین موبایل وارد بخش دستهبندیها شوید و روی تب برندها کلیک کنید.
زمان دقیق شارژ محصولات مشخص نیست و میتوان با دنبال کردن سایت و استوریهای پیج بیزما از زمان دقیق آن مطلع شد. همچنین میتوانید از طریق محصول مورد نظر ناموجود با وارد کردن شماره موبایل خود در بخش اطلاع رسانی محصول، از زمان دقیق موجود شدن محصول مطلع شوید.
امکان حذف یا اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله «ثبت سفارش» باشد، میتوانید از طریق پشتیبانی به سفارش ثبت شده خود محصولی اضافه و یا کسر کنید.
در صورتی که سفارش شما در مرحله ثبت سفارش باشد، امکان تغییر آدرس توسط کاربر وجود ندارد. برای اعمال این تغییر، شما میتوانید با پشتیبانی امور مشتریان بیزما تماس بگیرید: 09355919209. اما در صورتی که سفارش شما به مراحل بعدی رفته باشد، امکان اعمال هیچگونه تغییری وجود ندارد. در صورتی که دریافت سفارش در آدرس ثبت شده برای شما مقدور نیست، لطفا تامل فرمایید تا سفارش شما توسط پیک یا پست به بیزما بازگشت و هزینه سفارش به حساب شما بازگردانده شود و یا با اصلاح آدرس، مجددا ارسال شود.
پس از ثبت سفارش، امکان اعمال هیچگونه تغییری در خصوص زمان تحویل وجود ندارد. در صورت عدم حضور شما در بازه انتخابی، امکان تحویل سفارش به شخص مورد تاییدتان وجود دارد. در غیر این صورت، سفارش شما مرجوع شده و حداکثر طی ۲ بار، هماهنگی لازم برای ارسال مجدد سفارش با شما انجام خواهد شد. در صورت عدم تمایل به ارسال مجدد، سفارش لغو و هزینه به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش برای سفارشات با وضیعت در حال انجام امکان تغییر روش ارسال و تحویل میسر است.
خیر، پس از نهایی شدن خرید، امکان ثبت کد تخفیف امکانپذیر نمیباشد. میتوانید برای خرید بعدی، در صورت عدم اتمام تاریخ کد مورد نظر از آن استفاده نمایید.
پس از نهایی کردن خرید، امکان جایگزین کردن کالا وجود ندارد، در صورت نیاز به کالای دیگر سفارش جدید ثبت نمایید.
بله، در صورتی که وضعیت فاکتور در حالت ثبت سفارش باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.
پست پیشتاز: بصورت تقریبی برای تهران حداکثر 3 روزه و سایر شهرها تا 5 روز کاری زمان بر است.
پیک موتوری: ارسال از طریق پیک موتوری فقط در شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه تهران امکان پذیر است که کمتر از ۱۲ ساعت تحویل داده خواهد شد.
تیپاکس: تا اطلاع ثانوی ارسال از طریق تیپاکس مقدور نمیباشد.
ارسال رایگان: ارسال رایگان در کمپینها و جشنوراه های ماهانه صورت میگیرد.
*در نظر داشته باشید بیزما در روزهای پنجشنبه و تعطیلات رسمی تعطیل بوده و هیچگونه تعهد ارسال کالا را نخواهد داشت.
ارسال از طریق پست پیشتاز برای تهران و سایر استانها 59 هزار تومان میباشد. هزینه ارسال از طریق پیک موتوری برای شهر تهران به عهده گیرنده میباشد.
ارسال رایگان در بیزما، شامل سفارشات بالای 6 قلم کالا خواهد شد. ارسال رایگان تنها از طریق پست پیشتاز انجام خواهد شد و هزینه ای بابت ارسال دریافت نخواهد شد.
در حال حاضر تحویل سفارشات در محل امکان پذیر نیست و در حال تلاشیم تا این امکان را برای کاربران فراهم کنیم.
در هنگام ثبت سفارش و بعد از مشخص کردن آدرس و انتخاب روش ارسال، میتوانید زمانبندیهای موجود برای ارسال را مشاهده کنید. پس از ثبت سفارش نیز میتوانید زمانبندی دریافت کالا را از طریق بخش «سفارشهای من» در حساب کاربری خود مشاهده کنید.
بسته شما در بازه انتخابی هنگام ثبت سفارش تحویل میگردد و امکان تغییر آن وجود ندارد.
با انتخاب روش پستی و تحویل کالا به پست، کد رهگیری پستی از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد، همچنین میتوانید در سایت بیزما وارد پروفایل خود شوید، بر روی این لینک کلیک نمایید سپس در قسمت ارسال شده بر روی گزینه جزئیات سفارش مورد نظر کلیک کرده و کد رهگیری را مشاهده نمایید.
در نظر داشته باشید سفارشات شما بعد از تحویل به اداره پست، کد مرسوله سفارش شما بعد از تحویل به پست کمتر از ۶ ساعت از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش از طریق پنل کاربری نیز میتوانید اقدام کنید.
سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشوند در صورت تاخیر و یا پیگیری مرسوله ، گیرنده مرسوله میبایست با کد رهگیری مرسوله 24 رقمی مرسوله خود به اداره پست منطقه مراجعه کند و یا با شماره تماس ۱۹۳ داخلی ۴ تماس بگیرد.
سامانه رهگیری مرسولات پستی (post.ir)
در نظر داشته باشید به علت حجم بالای مرسولات پستی در اداره پست، امکان تاخیر در تحویل سفارشات وجود دارد . و پیگیری این موضوع ارتباطی به بیزما ندارد.
در نظر داشته باشید امکان پیگیری مرسولات پستی از سمت بیزما وجود ندارد.
برای سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشود، نامه رسان موظف است ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند. در صورتی که نامه رسان ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند و اگر گیرنده در محل نباشد و یا نامه رسان به علت ناقص بودن آدرس مقصد را پیدا نکند، مرسوله پستی شما به باجه معطله منتقل میشود که یک الی دو روز در باجعه معطله اداره پستی منطقه باقی میماند و بعد از ۲ روز به فرستنده ( بیزما ) تحویل داده خواهد شد.
1.در صورتی که سفارش شما در باجعه معطله پست است می توانید با همراه داشتن کد ۲۴ رقمی مرسوله پستی خود و مراجعه به منطقه پستی سفارش خود را دریافت کنید. برای پیشگیری از این موضوع آدرس پستی خود را با مشخصات کامل اعم از نام کوچه، پلاک، واحد ثبت نمائید.
2. در صورتی که سفارش شما توسط پست به بیزما برگشت داده شود. گیرنده و یا مشتری موظف است هزینه ارسال مجدد را پرداخت کند تا سفارش برای ایشان ارسال شود، در غیر اینصورت اگر هزینه ارسال اولیه بیش از هزینه ارسال پرداختی باشد از جمع مبلغ پرداخت سفارش کسر و به حساب مبدا مشتری واریز خواهد شد.
به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی بعد از باز شدن پلمپ اولیه امکان بازگشت کالا را ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته میشود که دارای شرایط اولیه باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز میشود.
درصورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هدیه از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
بیزما با افتخار اصالت کالاها را تضمین میکند و با اطمینان کامل میتوانید خرید خود را انجام دهید. در صورتی که از اصالت کالایی که دریافت کردهاید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا ۷ روز پس از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با امور مشتریان بیزما تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
تمامی کالاهای فروشگاه بیزما شرایط بازگشت کالا در صورتی که پلمپ و در شرایط اولیه باشند را تا 7 روز دارا میباشد.
جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش بیزما، لطفا در سایت، از طریق آیکون نارنجی رنگ پایین صفحات وارد چت آنلاین شده و با کارشناسان خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان امور مشتریان بیزما در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی شما هستند. همچنین جهت پیگیری میتوانید با امور مشتریان بیزما تماس بگیرید: 09355919209
پیش از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان بیزما هماهنگ نمایید. بازگشت کالا تنها توسط پست پیشتاز انجام میشود. هزینه بازگشت کالا در صورت تایید شرایط مرجوعی (به استثنا انصراف از خرید) به عهده بیزما است، اما لازم است قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق چت آنلاین، برای بیزما فرستاده شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید بیزما بازگردانده شود، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
دستورالعمل استفاده از اینگونه محصولات، بهتر است با مشورت پزشک همراه باشد، لذا عوارض ناشی از مصرف این نوع کالاها به عهده مشتری میباشد.
مشتریان تا 7 روز از زمان تحویل کالا مهلت دارند کسری کالای خود را از طریق چت آنلاین اعلام کنند.
کالا میبایست در جعبه اصلی خود به بیزما بازگردانده شود. لازم است بسته اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. در صورتی که کالا بستهبندی کارتنی ندارد، در بستهبندی نایلونی که با چسب محفوظ شده است تحویل اداره پست گردد.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی بیزما اطلاع بدهید.
در صورت عدم تایید عودت کالا توسط بیزما، مراتب به مشتری اعلام و کالا با دریافت هزینه ارسال به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی و امتناع مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد بیزما به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور بیزما مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.
در مورد تمامی موارد مربوط به کیفیت محصول و تجربه استفاده از آن میتوانید امتیاز و دیدگاه خود را ثبت کنید. دیدگاه ارسالی باید منطبق بر شئونات جامعه و با بیان رسمی و به دور از توهین باشد. دیدگاه شما پس از بررسی و تایید، در صفحه محصول مرتبط، نمایش داده خواهد شد. در نظر داشته باشید موارد مرتبط با موجودی، قیمت محصولات و خدمات پس از فروش را از طریق امور مشتریان فروشگاه اینترنتی بیزما پیگیری فرمایید.
دیدگاه به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید.
دیدگاههای کوتاه با مضمون (عالیه، خوب بود و..) تائید نخواهد شد.
عکس ارسالی باید مطابق با عرف و شئونات جامعه باشد. داشتن پوشش مناسب و نداشتن تتو از شروط اساسی تایید محتوای تصویری است. همچنین عکس ارسالی برای تایید و نمایش در سایت باید با کیفیت باشد. پس خواهشمندیم از تمیز بودن لنز دوربین و کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایید.
برای خرید از بیزما، پرداخت تنها به صورت اینترنتی و کارت به کارت از طریق سایت امکانپذیر است . پرداخت در محل یا به صورت نقدی امکانپذیر نمیباشد.
اگر طی ۷۲ ساعت آینده مبلغ به حساب شما بازگشت داده نشد، ابتدا با بانک مبدا بررسی کرده بعد از حصول اطمینان از عدم واریزی با پشتیبانی بیزما در ارتباط باشید.
لازمه دریافت رمز پویا در درگاه پرداخت این است که قابلیت دریافت رمز پویا برای کارت شما فعال باشد. در صورت فعال بودن این قابلیت، برای دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد سه یا چهار رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد و روی گزینه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. پس از دریافت پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویا را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید. اگر پیامک رمز پویا را دریافت نکردید، پس از ۲ دقیقه میتوانید مجدداً درخواست ارسال رمز پویا دهید.
پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست سفارشی برای مرجوعی کالا در صورت ارسال از شهرستان به اعتبار مجازی مشتری در سایت بیزما واریز میشود.
در صورت بازگرداندن کالا با عنوان انصراف از خرید هزینه پست به عهده مشتری میباشد و فقط هزینه کالا عودت داده میشود.
شما میتوانید به بخش «کیف پول» در حساب کاربری خود مراجعه و گزینه برداشت اعتبار را انتخاب کنید. نام و شماره شبای خود را در این بخش ثبت کنید. در نظر داشته باشید شماره شبا باید به نام خریدار و صاحب شبا باشد. پس از ثبت شماره شبا، مبلغ اعتبارتان طی ۷۲ ساعت کاری به حساب ثبت شده واریز و از طریق پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را میپذیرید.