پیگیری سفارشات
پیگیری ارسال سفارشات
چرا به شماره سفارش نیاز داریم؟
برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان فراهم شده که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
تا زمانی میتوانید سفارش خود را لغو کنید که ارسال نشده باشد.
در صورتی که از طریق کارتبهکارت پرداخت کرده باشید وجه سفارش بعد از دو ساعت قابل بازگشت است و در صورتی که از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کرده باشید بعد از 72 ساعت کاری به حساب شما واریز خواهد شد
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
- وارد سایت ماویتا شوید.
- در انتهای همین صفحه با وارد کردن شماره سفارش روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید.
- میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را مشاهده کنید.
- در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی در میان بگذارید.
در صورت بروز تاخیر در ارسال اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
در صورتی که سفارش در تاریخ انتخابی شما ،آماده ارسال نباشد، صبح همان روز از طریق پیامک و یا تماس جهت تاخیر تحویل سفارش اطلاع رسانی می شود.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
- سفارشات در حال حاضر تنها از طریق پست پست پیشتاز و تیپاکس (کرایه در مقصد) به کاربران ماویتا تحویل داده خواهد شد.
- برای پیگیری زمان تقریبی تحویل کالا، بعد از تحویل مرسوله به اداره پست و یا تیپاکس کد رهگیری مربوطه به شماره موبایلی که هنگام ثبت سفارش درج شده پیامک خواهد شد و طریق سازمان مربوطه پیگیری را میتوانید انجام دهید.
سفارشم را چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
برای ساکنین تهران بین ۲۴ تا 72 ساعت متغییر است.
و برای ساکنین سایر استانها سفارش شما از طریق پست پیشتاز و طی ۴ الی 5 روز کاری تحویل شما میشود.
در نظر داشته باشید هرگونه تاخیر در تحویل سفارشات به عهده سازمان پستی بوده و ماویتا هیچگونه دخل و تصرفی در زمان تحویل سفارشات ندارد.
سفارشم را از طریق پست چگونه پیگیری کنم؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس اداره پست هستید، میتوانید کد مرسوله پستی را که در پنل کاربری قسمت پیگیری سفارش قابل مشاهده است را از طریق سایت شرکت پست به آدرس اینترنتی https://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.